maandag 2 januari 2012

Voornemens

Ach daar zijn we weer :-) Het ging zeker niet goed he, de laatste tijd? Nou! Helemaal niet. Bakken fout voedsel gingen het uitdijende lijf in.
Maar het schriftje is weer opgepakt vandaag, net als het sporten. Met heel veel tegenzin. Dus zo gauw de zin en motivatie inkickt moet dit van een leien dakje gaan. Vooralsnog niet dus. Vandaag netjes opgeschreven waar ik me allemaal aan bezondigd heb. Dat wordt "rood" en das niet goed. Er moeten zeker 4 groentjes gescoord gaan worden deze week.

Rennen vanavond ging beter dan verwacht, das toch iets. Al deed mijn stomme renapp het niet en kon ik mijn vaste rondje met vaste kilometerafstand niet nakijken. Daar gaat het ook niet om. Het ding moet gewoon werken. Maar de fout ligt ongetwijfeld bij mezelf. Ik was wat ongeduldig om weg te komen. Hartslagmeter, muziekje, ren-app, sleutel, jackje, gottogotogot wat veel gedoe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten