donderdag 5 januari 2012

Stemmen

Deel twee van de goede voornemens. Regen op mijn kop, maar ik ga! Rennen dus. En vantevoren bekijk en controleer ik al mijn rengadgets. Hartslagmeter doet het (schrikbarend hoog, de conditie is pet) de muziek doet het ook en zowaar mijn ren-app lijkt te werken. Maar dat dacht ik de vorige keer ook. Nu doet ie het echt. Terwijl ik in mijn hoofd meeblehr met de muziek (meer lucht zit er niet in) krijg ik af en toe een stem door. Een amerikaanse mevrouw die iets zegt. Geen idee wat. Ze checkt iets. En als ik na 18 minuten volgens haar bijna 5 km gerend heb, (volgens het gps horloge 3,66 km, volgens de hartslagmeter ongeveer een half uur. Meten is weten)  ben ik helemaal blij met haar. Het leuke is dat ze ook "rondetijden" doorgeeft. Ik ben er nog niet achter waaruit een ronde bestaat. Doet er ook niet toe. Dat houdt zij bij. Maar het is wel leuk. "Je hebt nu 3 kilometer gerend. Daar heb je X minuten over gedaan. Je ronde tijd is nu Y" En zowaar, ik ben een halve straat verder en nog twee blokken om te bedenken wat ze bedoelt en wat ik überhaupt met deze informatie moet gaan doen.
En ze zei dat ik de komende 24 seconden (ze houdt van ronde getallen) iets moest doen. Wat weet ik niet, maar ik ging maar iets harder rennen. Mooi dat ze niet zegt als de 24 seconden om zijn. We moeten nog aan elkaar wennen geloof ik. Maar het is wel gezellig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten