maandag 9 januari 2012

Heen en weer

Sms aan beul over rennen. Er komt min of meer een bevestiging dus ik kies met zorg een rensetje voor dit type weer en ren er heen.
Beul laat even op zich wachten en verschijnt uiteindelijk in haar gewone kloffie. Eh...?
Het wordt "powerwalken" meer zit er niet in. Beulonwaardig, maar het zij zo. Alleen is nu mijn jasje te koud en dus powerwalken we weer naar mijn huis voor een ander jasje. Tsja. Alles is beweging.
Kriskrassend door het dorp leggen we toch ruim 6 kilometer af. En we zijn weer bijgepraat.
De powerwalk moet de vervanging voor het theeleuten worden dit jaar. Het komt op mijn GV lijst.
En ik maak er werk van dit jaar. Een ander goed voornemen is n.l al van de lijst af. Klaar, done! Ik heb mijn eerste echte damestas. (Schrik!) en dat nog net voor mijn 43e.
Wonderlijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten