maandag 9 januari 2012

Als het goed gaat...

Ja dan schrijft ze wel. Opscheppen. Kijk mij eens lekker veel bewegen. Vandaag maar liefst 2X. Vanmiddag wielrennen met de huisarts. Het standaard rondje, en bijkletsen. Ruim 20 km op de teller. En vannavond nog een powerwalkje er achteraan. In het kader van het theeleuten goede voornemen. Heerlijke tocht door de drizzle. Over modderige paden en hoge kanaaldijken in het stikkedonker.

Nog iets anders.
Toen ik gisteren thuiskwam rook het naar versgepelde sinaasappels. Zo een lucht waar het water je van in de mond loopt. Wil ik ook!!!! Vandaag helaas niet. Wellicht dat ik daar zelf even voor ga zorgen. Een goeie sinaasappel is bij tijd en wijle het lekkerste snoepgoed. Ik voel de motivatie vibe opkomen. Joehoe!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten