donderdag 19 januari 2012

Dieetcoach

Je kent het wel, de standaard tips. Eet van een kleiner bord. Schep het half vol groenten. Maar dat doe ik nooit. Ziet er ook zo on-af en ongezellig uit. Maar we hebben borden met aapjes (ontbijt/kinderborden) en beren (grote borden). Maar zoon wil een beer, en dus krijg ik de aap. En dat mini bordje schep ik half vol met sperziebonen, want dat is dus deel twee van die tip.
Ik eet me klem aan de bonen. Ik krijg het niet eens allemaal op.
En na de invoering in de strenge calorieën-app heb ik ook nog eens heel veel over vandaag!

Oh, en morgen een boterham met mager vlees. Ik zal dit weekend misschien al voor een kleinere jeans moeten gaan winkelen ;-)

Nou ja.
Ik heb óók nog eens een mega verleiding weerstaan. Dochter at met smaak, en tegrend langzaam twee grote stukken gevulde witte chocolade op. Ohhhh!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten