donderdag 19 januari 2012

Ren

Dat ik een tijdje geleden mijn kilometers bijhield en met een hele luie telling er op uit kwam dat ik ongeveer 40 km per week bewoog maakt dat ik ook dat nu stiekem in de gaten hou. Competitie met mijn fittere zelf uit een niet zo heel ver verleden.
Het fietsen was goed voor bijna 25, de poweralk voor 9 dus vanavond toch maar even gaan rennen. +4. En nog drie dagen te gaan tot aan de volgende week!
Ik beloon mezelf dadelijk met een kopje koffie! Ik heb zelfs al een speciaal koffieke in het schriftje geschreven, maar wie weet doe ik dat niet eens.
Ik ga eens even mijn app invullen. Het is een hele administratie om naar wat maten minder te gaan. Niet nodig eigenlijk, maar wel verhelderend. En altijd leuk om een half uur rennen in te tikken :-)  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten