woensdag 29 juni 2011

Verdwaald bij Nuth

Fietstochtje met de meisjes. In de avond. Late avond zon afgewisseld met dreigende donkertes. We fietsen richting Nuth, omdat ik het daar de vorige keer zo mooi vond. Ik ben nog niet klaar met die hoek. De andere dames ook niet. Als we via een landweggetje omhoog klimmen en voorbij een kapelletje ineens in een weidser dan weids landschap op een soort plateau terecht komen zijn we er alledrie van ondersteboven. Wat is dit mooi! Daar fiets je voor. Met C vraag ik me af waarom we vroeger niet op fietsvakantie zijn gegaan. We hebben allebei een fietsplan fiets, nu tien jaar oud, en sinds die tien jaar is de liefde voor de fiets ontstaan. Zij is net terug uit Parijs. Heengefietst. Daar ben ik dan toch een beetje jaloers op. Maar dit is ook cool. we verrijden ons, en ergens in een weiland met paardjes staan gewoon zebra's te grazen. Hoe bizar is dat.

2 opmerkingen:

  1. Hee L ;)

    Hier ben ik dan om wat inspiratie op te doen! Nu nog uitvoeren ;) Ziet er leuk uit en hilarisch met momenten, lig helemaal in een deuk bij sommige stukjes omdat ik beeld heb van jou haha. Maar ehh... die latte van vanochtend zal wel een rode zijn he :( dat begint al goed. Maar: maandag begin ik ook! (alweer) ;)

    Keep u posted. We go girl!!

    Fijn weekend,

    R ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar gaat mijn profiel :-)
    Die latte telt niet. Mag wel 1X per dag vind ik.
    Dat is het mooie als Selfmade dieetgoeroe (met overgewicht) You make the rules!!!
    Overigens; we hebben een half uur niet op maar in een powerplate gezeten! Die Latte is weg!
    Maar wel morgen beginnen, niet maandag!

    BeantwoordenVerwijderen