woensdag 8 juni 2011

Kicken

Ik ben moe, moe, moe. Als ik 's avonds niks afspreek (al is het met mezelf) dan val ik op de bank in slaap.
Maar gisteren een heerlijke skate tocht van meer dan een uur. En dat kwam weer overeen met, wat was het ook alweer (?) 420 cal geloof ik. En vandaag een fietstochtje met drie klimmetjes. Ik haalde de 400 cal niet en moest van mezelf de overtollige callorieën er nog even afspringen op de trampoline. Wat een straf toch :-)
Fietsen ook al zo erg. Door Waterval. We wonen mooi, we wonen geweldig, maar het gras is echt wel groener in Waterval. Ik heb het droomhuis er al uitgezocht. Met een sappig weitje naast de deur en een koetje en een kalfje er in. Gaat nooit gebeuren, ik ben erg van de "voorzieningen" en die zijn hier in het durp erg aawezig en bruikbaar en handig en zo meer. Maar goed. Als ik ooit puissant rijk mocht worden en personeel had die of de heerlijkste dingen uit moestuinen en broodbakmachines toverde, of onvermoeibaar waren in het op en neer sjezen naar winkels, en zich heel erg onzichtbaar konden maken, dán is Waterval zeker een optie :-) Tot die tijd, geniet ik van het jaloersmakende uitzicht op prachtige ontdekkingstochten door het Zuid Limburgse landschap.
En gisteren skaten dus, over de echt vette nieuwe fietsstrook die ik in Maastricht ontdekt had. Life is good.

En het netjes eten was ook allemaal okay. 2X groen alweer.
En diverse verleidingen weerstaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten