zondag 12 juni 2011

Wonderschone wonderschoenen?

Lang volgehouden dit keer, vooral eigenlijk omdat ik de voorgangers zo lelijk vond. Maar toen zag ik de E.asy T.ones van R.eebok en bleef het zweven en hameren, en ging ik er op googelen etc. Dus toen ik zaterdag in Maastricht was, mocht het. Ik kocht een paar. Niet al te lelijk, mooi is een rekbaar begrip. En meteen aan, en shoppen met de kids. Op de weg naar huis mezelf moeten vermannen om ze aan te houden. Gottogot wat deden die krengen pijn. Gewenning...? Vanmorgen staarden ze me aan naast het bed. Kies mij, kies mij!!!! Het koste wat overwinning om mijn gepijndigde voeten er weer in te stoppen, maar het viel mee. Ze vandaag maar iets eerder uitgetrokken.


En dan maar afwachten of je er inderdaad zo strak van wordt als beloofd. Dat zal wel gruwelijk meevallen, maar wellicht in samenhang met andersoortige regimes wil het lukken?

Wij houden u op de hoogte :-)




Vrijdag groen, zaterdag oranje, zondag rood.

Totaal dus 4X groen, 1X oranje en 2X rood.

Mwoah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten