zondag 26 juni 2011

Hou vol hou vol

De eerste week met het schriftje zit er op. Als ik vanavond niet meer over de schreef ga (en dat verwacht ik echt niet) dan sluit ik de week boven verwachting gezond af.

En nog even gaan skaten
Een soort van kadootje. Eigenlijk zou ik morgen gaan skaten, maar de auto van skate buddy is kapot en in huis was de maandagavond out of the blue al door de ander geclaimed. Dus we zetten de skate-date naar voren, en zo suis ik even later over 's heren wegen in 's herenhelderen in België. Soms suis soms iets meer stoempen, maar wel lekker.

En al mijn gadgets vergeten. Das nou jammer. Geen hartslag gemeten, en dus ook geen cal. verbruik, en ook de het gps horloge niet om, dus ik kan ook de kilometers niet zien. Gewoon gaan en genieten. Kan ook :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten