maandag 20 juni 2011

Buienradar

Volgens "de huisarts" geeft buienradar pas ellende aan na elven. Tijd zat om droog ons rondje te maken. We fietsen eens richting Nuth. Het wordt een ontdekkingstocht door de regen. Mijn versnellingen zitten voor en achter muurvast. Bergop is pittig, soms staand en met volgelopen bovenbenen kom ik boven. Bergaf is stuiteren op mijn zadel, maar het heeft wel iets verhelderends. Niet nadenken over hoe te schakelen. alleen schakelen in je hoofd; "dit klimmetje kom ik op!"
Heerlijk.
Dat de huisarts geen plattelandsdokter is en dus geen idee heeft waar ze is, en ik ook verstoken ben van enig postduiven gevoel blijkt als we door en door nat een berg af suizen, denkend op weg naar huis te zijn. Ai :-)
Een berg en een kilometer of tien later sta ik toch te tintelen onder een welverdiende douche.
Kosten: ruim 800 cal :-) wiehaaaaa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten