woensdag 16 maart 2011

Succesverhalen

Tsja, die blog ik graag. Lijkt me logisch.
Gisteren was een topdag wat bewegen betreft, maar ook "meisjesavond." De enige televisieavond die ik echt leuk vind. "M odern Family en H ouse" En daar hoort een snackje bij, en nog één. Foute boel dus.

Maar dan vandaag.
Heerlijk stukje gefietst, met kindjes in de fietskar. Ruim 14km. Heuveltjes, naar het vliegveld "spotten", stukje landelijk gebied, afgunstig naar allerlei stulpjes gekeken (ook een aantal te koop!) en me al iets minder afgunstig gevoeld toen ik een A-klasse heuvel afdonderde. Als je daar woont moet je die altijd op, ha!

's Middags nog wat heen en weer dingen gedaan en vanavond rennen en sporten met de meisjes. Rennen ging super. Ik had mijn rondje al gedraaid voor ik er erg in had. Met grote dank aan R owen H eze. Lekker ritme, en ik zing hard mee "...VEUL, VET EN ONTIEGELUK ZALT!!!" Een voorbijfietsende potentiele hangjongere, kijkt me angstig aan. De dorpsgek draait weer haar rondje.

De topscore van vandaag: Bijna 1400 cal kwijt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten