vrijdag 25 maart 2011

Podcast

Ik podcast een ouder marathon interview met A deline van L ier en M artin S imek.
Het gaat over vrijheid. Of Martin na zijn vlucht naar het vrije westen dat uiteindelijk ook als vrijheid is gaan beschouwen.
En hij antwoord iets was me aan het denken zet. Hij zegt iets waars. Hij zegt vaak iets waars, maar deze sluit aan bij mijn gevecht. Vrijheid was volgens hem wanneer je de totale macht over jezelf hebt. Dus dat je alles onder controle hebt wat je onder controle wilt hebben. En hij noemde o.a. eten als voorbeeld. Nou ja zeg.
Ik heb nog een lange weg te gaan naar de vrijheid.
Gisteren en vandaag veel te veel gegeten. en was het lekker? Nee!
Vandaag nog wel even gerend oor de vorm, en omdat het in mijn agenda staat dat ik moest gaan. Gelukkig maar, want ik ben veel te moe. En ook dat is voor een deel de schuld van het eten. Stom toch allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten