woensdag 28 maart 2012

Fietsen

Woensdag rendag, op meerdere manieren, vooral om de kleinere leden van het gezin op tijd en voorzien van de juiste spullen bij de diverse sportactiviteiten te krijgen. Maar ineens is daar een gaatje. Zoon wordt door vader gebracht en gehaald en dus maak ik met mijn dochter een fietstochtje. We eindigen bij een geheime speeltuin mét een crossbaan. Als we naar huis gaan pikken we die ook mee. Dat is zeker 30 jaar geleden dat ik met mijn fiets van een zandberg afgescheurd ben. Mijn trapper blijft her en der haken, ik vind het steiler dan ik dacht en ik gil wat af. Maar leuk!!!!
Via een omweg, want we hoeven nog lang niet thuis te zijn, met wind in de rug, weer naar huis. Mijn dochter bedenkt alvast een langere route voor de volgende keer. Laat maar komen die zomer!

1 opmerking:

  1. Hoi Roelien,

    Ik heb per ongeluk je bericht verwijderd. Maar ook de mountainbiker. Die stoorde me ook al een tijdje :-)
    Bedankt voor de "kritiek"

    BeantwoordenVerwijderen