maandag 26 maart 2012

fAnaat

Wandelen met A. Het blijkt dat ze eigenlijk geen zin had, maar ze is bloedfanatiek. Een kop kleiner, maar driftig stapt ze een steile berg op. Ik kan haar met moeite bijhouden en allebei hijgend vervolgen we onze gesprekken. Als we bijna op de terugweg zijn schat ze in dat we er nog een lusje aan vast moeten knopen. Ik ben wel van de extra lusjes. Dus we doen nog extra. Bij haar voordeur altijd het moment van de waarheid. Wat zegt de app? De app geeft 11,nogwat kilometer aan. Plus de 1,5 die ze al naar mijn huis gelopen heeft. Ze knikt half tevreden. Blijkt dat ze de smaak van de 15 km te pakken heeft. Watsgeburt?
Ze gaat dadelijk thuis wel een welverdiend wijntje pakken. Komt het toch weer goed met de wereld.

2 opmerkingen:

  1. Lekker gewerkt dus....ach dat wijntje moet ook kunnen. Alhoewel ik steeds vaker twijfel over helemaal geen alcohol meer, maar hee, dan word ik helemaal zo'n gezondheidsfreak...en jij? ben jij streng voor jezelf?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat alcohol betreft ben ik "streng" Ik ben er rond mijn midden 20e mee gestopt. Ik vond en vindt het gewoon echt neit lekker. En ik merkte dat sporten stukken minder ging na een avondje aan de alcohol. De keuze was makkelijk. Ik sport liever.
    Maar goed. Een wijntje moet gewoon kunnen, vind ik. Ik heb gewoon andere "zwaktes"

    Welkom als volger overigens :-)
    Ik ben niet erg consequent in het schrijven, maar hoop dat je het leuk vindt.

    BeantwoordenVerwijderen