woensdag 9 februari 2011

Toch weer goed gekomen

Lente in de lucht en een vol programma. Met de fietskar, met twee kindjes er in dit keer, naar een dorp verderop mogen fietsen. Bergop. Phew. De originele weg is afgesloten. Dat is een nog pittigere berg op, maar veel korter. Daarna lekker uitbollen bergaf.
Deze weg is non stop valsplatterig omhoog en dat is zwaar. Maar lekker. Voor de verandering ook precies de goeie kleren aan. Niet te warm, niet te koud, en dat is altijd prettig. De rest van de dag overal en nergens naar toe gefietst.

's Avondes lekker moe. Als ik de keuze had gehad was ik op de bank gaan hangen. Maar het is hardloopavond, dus sleep ik mezelf naar buiten. Onderweg even gestopt om te bellen, en daarna doorgerend op een tweede adem. Moet ik vaker doen. Ik vlóóg!
Aansluitend gymen met de meisjes, met in de tweede helft altijd de hilarische volleybal wedstrijd!

En lekker de hele dag al de hartslagmeter om. Zo rond de 1300 cal!
Groen bolletje verdiend. Het tweede al deze week!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten