maandag 28 februari 2011

Spierpijn

Het was zeker 10 jaar geleden. Ik kreeg de kans weer en ging. Mijn conditie, wat spieren betreft, leek me beter dan ooit tevoren op ski's. Hmmm. Na de tweede dag kreeg ik mijn ene been niet meer voor het andere. De laatste helling in een "flug" afgewerkt. Pijn, pijn, pijn. Ik had al jaren geen spierpijn meer gehad. Echte ouderwetse goeie spierpijn. En ik baalde. Mijn lichaam heeft me verraden, boohoohoo. Ik skate, ik fiets, ik wandel en ren. En heuveltjes, niet te veel vlak, das saai. Dus het zou wel goed zitten met de beentjes... Mooi niet. Stom lijf. Maar de keren dat het wel lukte was het spectaculair. Vliegen. Wind suizingen in mijn oren. Met mijn gps gadget mijn snelheid gemeten. Bijna 42km/u. Wieiiiiiii!!!!!! Een afdaling van rond de 10 km. Heerlijk. Volgens mij in een van de prachtigste skigebieden. Luxe gondels en liften, prachtige pistes, pure verwennerij daar in Zwitserland.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten