maandag 7 februari 2011

Personal trainer

Een weekje of twee vrij gehad van het regime. Ik merk dat ik dan ook niet wil schrijven :-) dan blijft dit een positief verhaal.
Vandaag dus weer netjes begonnen.
Met werk, met "goed" eten en sporten. Vanavond gerend.
Ondertussen hebben P en ik van telefoon geruild. Ik heb een vroegere versie van en soort smartphone. Niet alle toeters en bellen, maar er kan veel mee. Al de hele dag fotootjes en filmpjes van de kindjes gemaakt. En gisteren er muziekjes op gezet. P wil hem nu bijna terug. Er kan veel meer mee dan voorheen :-) En met mijn ouwe "het gras is altijd groener..." telefoon kan ineens niks meer. Zal het toch wel aan het baasje liggen...
Nou ja. En dan kun je dus gaan rennen met nieuwe muziekjes! Vandaag dreef Jan Smit mij tot waanzin. Het gerijmelaarij. Maar wel lekker om mee te zingen.

Samenvattend:
Een groen gezichtje voor het eten (= goed dus)
En ook voldoende gesport. Een half uur harlopen. En al 340 cal. weg.

En morgen.... Morgen mag ik met het jongetje naar het ziekenhuis voor nieuwe schoentjes aan te laten meten. Heerlijke fietstocht van heen en terug ongeveer anderhalf uur. Ik hoop op hetzelfde weer als vandaag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten