woensdag 6 juni 2012

De zon

Hij was er. Één dag. één tussendoor dag deze week. En laat dat nou nèt de cursusdag zijn... Voor de zekerheid bel ik het hotel en vraag naar de parkeermogelijkheden. Die zijn volop en gratis aanwezig. Hmm. Een obstakel uit de weg, maar eigenlijk wil ik met de fiets. Heen en terug toch weer bijna 20 km om bij te schrijven... Ik twijfel. Want cursus, dus netjes, en niet handig met de fiets.
Even later sta ik mijn trainingsjasje te verwisselen met het "nette" jasje terwijl ik mijn fiets aan een paal bij het hotel vastmaak. Ha!
En de cursus was suf. Goed bedoeld, maar werkelijk niks nieuws onder de zon. Maar goed dat ik met de fiets ben.
Ik kies dezelfde route terug. Velden, uitgestrekte velden met op de achtergrond mijn geliefde heuvelland. Ah hoe heerlijk om hier rond filetijd doorheen te fietsen :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten