zaterdag 2 juni 2012

De lol is er vet vanaf

Leuk man zo een beugel. Pijn aan je tanden, pijn aan je mond, en eens even lekker je tanden ergens inzetten zit er niet meer bij. Alles gaat met voorgeknipte, gesneden of geprakte happen naar binnen. Lastig voedsel wordt gemeden want dat hangt in no time goor te bungelen aan de beugel. Nee het is echt een feest. Geen textuur meer. Bijzonder hoe bepalend je tanden zijn voor het eetgenot. En al heb ik zin of honger, zo gauw als ik aan de handeling ervan denk trekt het weg. Het is een taak geworden. Desondanks zit de snaaidrang er wel nog steeds in. Frustrerend gewoon hoe ik mini hoeveelheden toch naar binnen weet te proppen. Daar moet ik maar eens mee ophouden. Volgens mij val ik inmiddels trouwens wel lekker af. aanradertje dus :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten