dinsdag 3 april 2012

Blokje om

Voor de app-dicts onder u; ik heb een nieuwe ontdekt. Blokje om van zorgverzekeraar Agis geloof ik. Geef aantal kilometers in, dan zegt hij hoe lang je er ongeveer over wandelt. En elke keer krijg je een andere route.
Vandaag aan dochter en vriendinnetje verkocht als "speurtocht."  Onderweg zelf wat opdrachten verzonnen. Kon ik de app mooi testen. En hij doet het! Hij trilt als je een bocht om moet, dus je hoeft niet de hele tijd op dat ding te kijken. En hij geeft foto's van de omgeving weer. geen idee waarom, je loopt er toch al, maar het was een welkom onderdeel tijdens de speurtocht :-)
Ah, en je kunt via de app je vrienden deelgenoot maken via facebook en dergelijke (niet mijn ding) of mensen uitnodigen via mail e.d. (wel mijn ding misschien).
Op het einde van de route geeft hij aan hoe lang en hoe ver je gelopen hebt en hoeveel calorieën je verbrandt hebt.
Cool nuh!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten