zondag 29 april 2012

An apple a day...

Ik vraag het me af.
Voor mijn werk toch maar een felbegeerd object van begeerte gekocht. Toegegeven de spielerei is leuk. Maar ik maak tegelijkertijd een hele lijst van dingen die ik uit moet zoeken. Zoals muziek, foto's filmpjes e.d. op het ding zetten. Iets naar de printer sturen. De no fun stuff zeg maar. Ja als het er op staat en werkt is het leuk, maar tot die tijd moet ik van mezelf elke dag iets uitzoeken. En dat kost heel veel tijd en frustratie. En verzet tegen de appeltjes arrogantie. Ik moet allerlei instellingen op de laptop veranderen, maar waarom? Om hem er ook zo uit te laten zien? dat wil ik niet... Werkt het daarna allemaal nog zoals ik wil? Ik wordt er stapel van. Maar frustratie vreet ook aan een mens. Binnenkort ben ik dan zo dun als de aai tablet 3. hahaha :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten