zondag 28 augustus 2011

Ze zijn er

Nu is het een van die dingen waar ik me aan erger. Dat geklets over het weer. Ik heb me voorgenomen om van al het weer te genieten, en die simpele instelling maakt het een stuk aangenamer. Ik geniet oprecht van ál het weer. Soms geniet ik het iets liever binnen dan buiten, zoals met de onweersstormen de laatste tijd, maar toch láát ik er niks voor. Totdat de skates kwamen.
Ik trek ze aan in de woonkamer. Het is eigenlijk een werkdag, maar ik gun mezelf één rondje door het huis. gewoon om te voelen of mijn gevoel klopt. En het klopt. Ik trek de nieuwe skates aan en ze zitten meteen als ouwe schoenen. Heerljk. K2 en ik, ik en K2. Ik koop nu nooit meer een ander merk!
Ik ga netjes weer aan het werk.
Misschien dat ik 's avonds kan skaten...?
Het duurt dus bijna drie dagen! Drie hele dagen voordat het droog genoeg is. En echt knallen wordt het ook niet. Mijn dochter en ik besluiten dat mijn nieuwe skates het verdienen om in een gezamelijke skate sessie van de 0 geholpen te worden. En dat is ook leuk, en vooral heel erg waardevol!
Voor de calorieën 's avonds nog maar een rondje gerend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten