maandag 22 augustus 2011

Nieuwe skates

Ik mailde mijn skate buddy een tijd terug. Alhoewel ik dus kick ass R.ollerblades heb, heb ik liever K2 skates. Maar mijn dagelijkse skate-days zijn voorbij, dus verslijt ik het niet zoals voorheen. het snode plan was om mijn blades zo snel mogelijk te verslijten, zodat ik zonder schuldgevoel aan de K2s' kan.

We maken ons klaar voor ons tochtje. Ik trek mijn high-tech veter aan en "snap!" het systeem schiet los. Balen, want dat betekend oplossing zoeken en vertraging, en dat is, op het moment van het aantrekken van de laatste skate, niet echt iets waar je op zit te wachten. Skate buddy juichte: "Nu mag je nieuwe skates, jeeej!!!" Hmmm Zo gek nog niet.

Blijken de nieuwe K2's een aantal nadeeltjes te hebben. Ze zijn SPUUGLELIJK. En duur, maar vooral heel erg lelijk. Twee tie-rapjes hebben het euvel van het losse onderdeel voorlopig verholpen. Ondertussen heb ik er een leuk internet surf klusje bij. Mooie k2 tjes zoeken voor als de tie-raps knappen :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten