maandag 22 augustus 2011

u kunt me rollen

Tsja,
En wat doe je dan? Krampachtig weer die sneakertjes aan en rennen. Al twee dagen. En nu had ik daar een briljant plan bij. Meesterlijk. Ik ging mijn gadget inzetten en kilometers sparen. Na de training kan ik op mijn horloge zien hoe ver ik gerend heb. En na X kilometers mag ik een kadootje. Met mijn jasjes aankoopdrang heb ik altijd wel ergens een jasje op het oog wat on-ontbeerlijk is. Maar ja. Oh en dat kinkt heel chique, maar ik heb het dan over regenjasjes, trainingsjekjes, hoodie vestjes, dat soort rauw-dauw werk.

Er is iets mis met de gadget. Hij heeft het niet goed opgenomen.
Morgen nog eens proberen en anders het hele ding helaas resetten of zoiets. Balen. Mijn eerste kilometers, die ik zo huppelend afgelegd heb omdat ik "van de 0" af was, dichter bij het doel, zijn onbekend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten