dinsdag 5 juli 2011

op de fiets

Ik moest naar de tandarts, maar had ook met een van mijn PT's afgesproken om vanmorgen te racefietsen. Het werd een alternatief ritje naar de tandarts. Heerlijk. Kriskras door Berg en Terblijt, Valkenburg, Sibbe, Bemelen om uiteindelijk na een heerlijke rit uit te komen bij de tandarts.
Toevallig stond vanavond fietsen met de meisjes op het programma, maar zonder de meisjes. Ik bel Beul. Fietsen met de meisjes was haar idee, nu gaat ze nooit mee. Nou vooruit, vanavond wel. Maar ze had pap in de benen. Ik ook, maar bij mij trok het weg. Bij Beul werd het steeds erger. Met hangen en wurgen kwamen we thuis. Uiteindelijk vandaag zomaar 77km gefietst!
Over de 1850 cal kwijt.
En hele mooie dingen gezien. We zijn strontverwend hier in Limburg. Sjies wat is het mooi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten