zaterdag 2 juli 2011

Luisterboek (2)

Het ligt niet helemaal aan het luisterboek blijkt. Vandaag gerend met het vervolg van het kookboek in een oor. Mooi hoe de schrijfster haar eigen zinnen niet vloeiend voor kan lezen. Het wordt een stijl die ik langzaam erg charmant vind. En in gedachten herlees ik de zin zoals hij had moeten lopen. Het is net of ze ergens punten ziet die er niet staan, en een regel verder ontdekt dat de zin nog niet afgelopen was. Bizar. Maar het maakt het wel heel boekerig. En laat ik boeken nou heel erg leuk vinden :-)
Rennen is dus een eitje. Af en toe zie ik mezelf in een ruit spiegelen, en ik hou mezelf voor de gek dat het er best al goed uit ziet. Alsof ik een doorgewinterde hardloper ben.
Renate loodst me door de wijk. Ik ren een extra lusje, en dan nog een straatje verder zelfs. 36 minuten, wiehaaaaa. 290 cal down ze drain!
Nog 4 cd's te gaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten