donderdag 9 februari 2012

Wilskracht

Geeknight. Spelletjes doen met vrienden en op tafel staat een hele grote schaal blinkende paaseitjes. "Eet mij, eet mij!!!" Er is ook nog de belofte van drop, maar dat komt gelukiig niet op tafel. Ik hou vol. Ik neig, overweeg waarom ik het mag, mijn calorieënapp staat zwaar in de min, ik zie mensen eten en wil ook, maar weet dat ik bij één verkocht ben. Beter geen dan één.
En uiteindelijk zwicht ik. Ik probeer het langzaam te doen, ervan te genieten, ik wacht tot de nasmaak helemaal verdwenen is voor ik een nieuwe overweeg. Uiteindelijk eet ik er drie. 's Nachts voer ik het nog even in. 35 cal per stuk. Drie van die stomme eitjes zijn over de 100 caloriën??? Een kwartier rennen voor drie van die eitjes??? Dat is belachelijk veel.
Maar, boeien! Het was lekker!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten