woensdag 22 februari 2012

Ontregelt

Sporten gaat als een speer. De avondwandelingen met A lijken steeds langer te worden al hebben we het de laatste keer een beetje bont gemaakt. 15km. Dat is wat lang, maar het was wel mooi en gezellig.

Fietsen. Huisarts kon niet, carnaval zit her en der ook al in de weg, dus ga ik alleen. En dan blijkt er ijs op een berg te liggen. Ik ga bijna onderuit en schrik behoorlijk. Ik klik los en fiets en kluun verder. Bergaf liggen allemaal ijsplaten. Mijn gemiddelde snelheid wordt niks en the icing on the cake, een korte hele steile berg laat ik schieten die dag. Hij ligt erg in de schaduw altijd, ik vermoed dat daar ook ijs kan liggen.

En vandaag een skate tocht. Mega veel wind tegen. Ploeteren maar leven! Heerlijk. Vooral de terugweg door het neiuwe gebied. Grote waterbekkens om maasoverstromingen op te vangen. Ik zie scholen vogels op het water, stilstaande kranen en graafmachines. Ik geniet.

Maar wat niet lukt is het eten. Ik heb enorme schransbuien en "recht" op van alles. Onzin natuurlijk.
En ik drink te weinig.
Vandaag ging het redelijk.

Foto van mezelf gezien. Zal wel een onflatterend bloesje zijn geweest :-) Maar ik ben er nog lang niet dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten