zondag 4 september 2011

Snackzin

Oh, het ging zo goed, en toen kwam "snackzin" langs. En dan moet er drop komen en chocolade. En ik ben een drop connaisseur. Niet elke drop is lekker. De bite moet goed zijn, de textuur, de smaak, alles. En de buurtsuper heeft gewoon niet een collectie om van te watertanden dus moet ik meerdere dingen kiezen, voor het geval de keuze niet goed is. Twee zakken drop dus. En twee repen butterscotch chocolade en bij de kassa 4 marsen, want in de aanbieding. Stom! In twee dagen alle zakken drop weg. In vrijwel één keer achterover geslagen. Met zo een knagend gevoel dat ik er "recht" op heb. Belachelijk. En de chocolade is ook op. Gelukig de tweede reep aan gasten kwijt gekund.
En het mooie is dat ik echt wakker word met een kater. geradbraakt. Stom, stom, stom!
Moet anders.

Maar het weekend was geweldig, ondanks de binge. Vandaag nog geskate. En, omdat ik toch mijn kilometers bijhoud weet ik nu dat ik deze week over de 90 kilometer bewogen heb. Dat is dan weer leuk. Alleen fietsen en skaten overigens, maar daarom niet slecht! You go girrrrrrlllll, waaahhhhh!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten