donderdag 12 mei 2011

zijn we weer

Het "do" gedeelte lukt wel. Ik sport me helemaal wezenloos. Fietsvakantie met de kindjes, meteen de dag erna door de heuveltjes gecrosst op mijn racefiets en er 's avonds nog een skate rondje achteraan gegooid. En dan gisteren met de fietskar (leeg, de kindjes waren ergens spelen) ook nog 20 km gefietst. Bergop voor een groot deel en wind tegen op de weg terug. Ik was pooped.
Dus dat gaat allemaal lekker en is ook allemaal leuk om te doen.

Maar het eten.
Overdag gaat het prima. ik volg nu het k.ellogs "dieet." Ik weeg 's ochtends 200 ml yoghurt of kwark af en gooi daar 45 gram granen overheen. "Smullen maar." En dat is redelijk weg te krijgen. Tussendoor snoep ik wortels en appels, allemaal okay. Maar dan 's avonds gaan de remmen los. Bizar gewoon.
Maar ik verlies de moed maar niet. De knop zál omgaan. En ondertussen geniet ik lekker verder van al het sporten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten