maandag 30 mei 2011

Trampo

We hebben een trampoline gekocht, en sinds die er staat ga ik er elke avond even op. Beetje suf op en neer springen om warm te worden, en dan steeds hoger en hoger met mijn armen recht omhoog de lucht in. Ik vlieg!!!! En het is heerlijk.

Ik heb besloten dat ik verder maar op moet gaan schrijven wat ik eet. Dat werkte eerder ook goed. dan wil ik nl geen koekjes opschrijven, en dan eet ik ze ook niet. Kijken hoe dat gaat werken.

Vanmorgen een fietstocht gemaakt van 16 km. 22 per uur gemiddeld. Met de race fiets. Maar mijn fiets schakelde niet en daarom heb ik een aantal stukken te zwaar getrapt en zat ik er doorheen op een bepaald moment. Hmmm. Goed gesprek over een dietiste gehad, maar ik geloof daar niet in zo lang ik mijn wilskracht niet op orde heb. Dan is het zonde van ieders tijd. En heb ik wel de wilskracht dan kan ik het allemaal best zonder dietiste. Gewoon boerenverstand. Je weet verdomde goed wat "mag" en "niet mag." Een heel pakje café noir wegzetten is gewoon stom. Lekker, maar stom.

En nu lig ik wakker, want ik pleeg roofbouw op mijn uitdijende lichaam. Krijg een vet hart, wordt een risicogroep en ben het verplicht aan de kinderen om gezond te blijven. Had ik maar niet zo een leuke mamma moeten zijn :-)

Dus hier komt het menu van vandaag:
Ochtend: Thee, 4 bh met vlees, 1 ervan was met vruchtenhagel
Tussendoor apeltje

Middag 4bh met vlees, 1 ervan weer met vruchtenhagel en thee

Feestje; paar M&M's en stukje vlaai

Avond 2 wraps met chilli con c en heel veel meloen






Aantal verbruikte cal. 400+

Geen opmerkingen:

Een reactie posten