vrijdag 21 januari 2011

Gadget

Uiteindelijk heb ik mijn poot stijf gehouden en bleef het bij twee van die caramel rijstcrackers gisteren. Maar de hersenen zijn duiveltjes. Die verzinnen dingen die ik lekker vind. Sturen me richting de keuken, naar de verboden gebieden en overtuigen me dat ik er toch echt wel "recht" op heb.
En waarom?

Ik probeer dat te analyseren, maar kom er niet achter.

Vanavond ga ik mijn rommel la opruimen. En in die la ligt het übergadget. Een gps horloge. En dat horloge laat me zien hoe hard ik ga, mijn gemiddelde snelheid, etc. Of ik nu ren, fiets of skate. Hij kan het allemaal. En dan eenmaal thuis kan het apparaat aangesloten op de laptop mij via google earth nog eens na laten genieten van mijn tocht. En dan ontdek ik dingen. Dan ontdek ik dat google foto's heeft gemaakt toen de school nog een stuk bouwgrond was. Dat soort dingen. Of dat ik volgens google niet naast het kanaal gefiets heb, maar midden er doorheen. Puberachtig, maar ik wordt daar vrolijk van :-)
Heb er nu al zin in!
En het leuke van zo een gadget is dat het mij dwingt tot nieuwe routes. Kijken of ik ergens onvolgbaar ben voor de satelieten...

Dit is hem! De Garmin forerunner 205. Zonder hartslag meter. Want die had ik al. Uiteraard : -)
Nou en dit ding is zóó vreselijk lelijk, dat kan niet anders dan goed zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten